Transparencia e servizos públicos de calidade, dúas caras da mesma moeda A Deputación Provincial de Ourense ten un compromiso claro coa transparencia e coa prestación de servizos de calidade, tanto aos concellos como ao conxunto da cidadanía. Trátase de dous conceptos centrais para unha institución en plena evolución que fixo da rendición de contas e da mellora das súas prestacións dous dos seus piares fundamentais. No marco dos compromisos asumidos coa aprobación do Código Ético da Deputación, a institución decidiu elaborar e publicar a presente Carta de Servizos, co fin de recoller as prestacións a concellos e cidadáns, así como os seus compromisos de calidade e cumprimento. A Carta de Servizos é un punto de referencia para fixar prestacións e compromisos, pero tamén é un punto de partida para abrir un proceso de mellora. Un mellor coñecemento por parte dos cidadáns e o establecemento de canles de comunicación entre a Deputación e os usuarios permitirá, no futuro inmediato, optimizar, perfeccionar e revisar a carteira de servizos.
A colaboración cos municipios é unha marca de identidade da Deputación de Ourense, pero tamén nos define a atención a todos os ourensáns independentemente do lugar onde vivan. Por isto e porque cremos que a calidade dos servizos está ligada á transparencia, elaboramos unha carta de servizos aberta, viva e que sirva como panca de participación cidadá. A Deputación ten as súas portas abertas. Agora invitámoste a en-trar e a construír todos xuntos a provincia cohesionada que necesitamos.