INDIP
Cumplimiento
100%
A) INFORMACIÓN SOBRE A DEPUTACIÓN (25)
1.- Información sobre os cargos electos e o persoal da Deputación (7)
- 1. Especifícanse datos biográficos e filiación política do presidente e dos deputados.
- 2. Especifícanse as direccións de correo electrónico do presidente e dos deputados, así como os seus perfís (ou os da Deputación) nas redes sociais.
- 3. Publícanse os gastos de viaxe orixinados polo presidente e os deputados.
- 4. A axenda de actividades e visitas do presidente e dos deputados faise pública (e almacénase na web).
- 5. A lista de postos de traballo (RPT) do concello é publicada de xeito actualizado e completo, con detalles das retribucións básicas e complementarias de cada posto de traballo.
- 6. Publícase o réxime de dedicación de cada un dos cargos elixidos e a remuneración máxima que poden recibir segundo a normativa legal vixente.
- 7. Publícase a lista de cargos / cargos de confianza da Deputación e o importe individual ou colectivo da súa remuneración e a compensación percibida, se é o caso, con motivo do abandono do cargo.
2.- Información sobre a organización e o patrimonio da Deputación (8)
- 8. Publícase a lista dos Órganos Colexiados da Corporación e a súa composición, así como as retribucións e bonificacións por asistencia.
- 9. Publícase a lista de Propiedades (oficinas, locais, etc.), tanto de propiedade como arrendados, ocupados e / ou adscritos á Deputación.
- 10. Publícase o número de vehículos oficiais (de propiedade ou alugados) adscritos á Deputación.
- 11. Na web hai un espazo para os diferentes grupos políticos representados na Deputación (para que poidan publicar as súas actividades, as súas demandas e / ou as súas recomendacións).
- 12. Publícanse a política ou forma de xestión de documentos electrónicos e as regras de administración e conservación dos documentos e arquivos da institución.
- 13. As normas e procedementos existentes para a eliminación de documentos na Deputación publícanse permanentemente e actualízanse.
- 14. Publícase o Inventario completo de bens e dereitos do Consello Comarcal.
- 15. A lista de postos de traballo (RPT) ou modelos de persoal dos organismos autónomos, entidades dependentes, consorcios e empresas provinciais publícase de forma actualizada e completa.
3.- Información sobre a estrutura da Deputación e da Provincia (5)
- 16. Publícanse os regulamentos orgánicos da Deputación e demais regulamentos para o desenvolvemento da súa capacidade de autoorganización.
- 17. Publícase a lista actualizada e os datos básicos das entidades públicas e privadas nas que participa a Deputación (organismos autónomos, entidades dependentes, consorcios, empresas provinciais, etc.), así como ligazóns aos seus sitios web.
- 18. Publícase un censo de demarcacións e entidades da provincia (e a súa respectiva poboación): a) Partidos xudiciais, b) Municipios; c) Asociacións; d) Entidades de Ámbito Territorial inferiores ao municipio (EATIM).
- 19. Publícanse indicadores sobre datos e cifras da provincia: pirámides de poboación, renda per cápita, taxa de paro,% de superficie forestal,% de superficie de explotación agrícola e gandeira, cifras de turismo provincial, gasto medio por cidadán, entre outros.
- 20. Publícase información ambiental, educativa e de asistencia social (atención a persoas maiores: residencias, centros de día, visitantes, etc.) pertencentes á provincia.
4.- Información sobre normativas e institucións provinciais (5)
- A información sobre os organismos do goberno provincial publícase (e mantense na web):
- 21. Ordes do día dos plenos provinciais antes da celebración das sesións.
- 22. Acta ou acordos completos dos plenos provinciais.
- 23. Actas ou acordos completos das xuntas de goberno.
- 24. Publícanse e mantéñense actualizadas as propias ordenanzas e regulamentos.
- 25. Existe e publícase un "Código de Ética" ou un "Código de bo goberno" da Deputación (preferentemente adaptado ao novo Código de bo goberno local aprobado por unanimidade polos grupos políticos da FEMP).
B) RELACIÓNS CIDADÁNS E SOCIEDADE (11)
1.- Características da páxina web da Deputación (3)
2.- Información e atención ao interesado (4)
- 29. Os interesados poden realizar trámites administrativos, permisos e licenzas en liña, garantindo a protección dos datos persoais.
- 30. a) Ten unha caixa de correo de usuario ou unha sección visible na páxina web para a atención, preguntas, queixas e / ou suxestións dos interesados, e b) Publícanse as estatísticas dos recibidos e respondidos.
- 31. Publícanse a Oferta de Emprego Público da Deputación, as convocatorias de selección, os prazos e o grao de execución.
- 32. Os interesados poden seguir en liña o estado de tramitación e as incidencias dos procedementos administrativos que suscitaron e / ou afectaron.
3.- Nivel de compromiso e responsabilidade social (4)
- 33. Publícase o procedemento para o exercicio do dereito de acceso á información por parte dos cidadáns.
- 34. Existen e fornécese información sobre unha (s) Carta (s) provincial de servizos e sobre o grao de cumprimento dos compromisos establecidos nela.
- 35. Existen e publícanse Accións de apoio a colectivos como cidadáns con discapacidade, desempregados, mozos, etc. (as axudas aos municipios ou as feitas directamente pola Deputación).
- 36. Publícanse os Plans Estratéxicos de Subvencións dos organismos da Deputación e as bases reguladoras de cada tipo de subvención.
C) TRANSPARENCIA ECONÓMICO-FINANCEIRA (14)
1.- Información contable e orzamentaria (6)
- 37. Publícanse as alegacións presentadas aos Orzamentos no período de información pública e as correspondentes respostas e / ou resolucións.
- 38. Publícanse informes periódicos sobre a execución dos orzamentos (polo menos cada seis meses).
- 39. As modificacións orzamentarias aprobadas polo Pleno e a Xunta de Goberno publícanse de forma actualizada.
- 40. Proporcionase información sobre o destino do superávit da Deputación cando se produce; No caso de incorrer nun déficit, publícase o plan económico-financeiro con detalles das medidas correctoras.
- 41. Publícanse estudos sobre custos / devolucións dos servizos públicos prestados, diferenciando entre servizos obrigatorios e non obrigatorios.
- 42. Publícase nunha sección específica do sitio web se a Deputación cumpre co obxectivo de estabilidade orzamentaria (déficit cero e / ou déficit excepcional baseado en indicadores), a regra de gasto e o límite de débeda tanto na formulación do orzamento inicial como na liquidación do Orzamento.
2.- Transparencia en ingresos e gastos (4)
- 43. A Deputación publica os indicadores de eficiencia e / ou eficacia do gasto na prestación de servizos públicos (segundo o indicado no artigo 211 do texto refundido da Lei de Facenda Local e na Lei de orzamentos xerais).
- 44. A información mensual enviada ao MINHAP publícase en cumprimento da Orde HAP / 2105/2012, do 1 de outubro, sobre as obrigas de subministración de información establecidas na Lei de estabilidade orgánica.
- 45. Autonomía fiscal do Consello Comarcal (Dereitos recoñecidos netos dos ingresos tributarios / Dereitos netos recoñecidos neta).
- 46. Ingresos (a) e gastos fiscais (b) por habitante. (a): ingresos tributarios non asignados / número de habitantes)). (b): Obrigas recoñecidas netas / N.o de habitantes).
3.- Transparencia nas débedas da Deputación (4)
- 47. Publícase expresamente o importe da débeda pública total da Deputación e a súa evolución no tempo.
- 48. Publícanse os informes trimestrais de morosidade aprobados polo Pleno da Deputación.
- 49. a) Endebedamento por habitante (Pasivo reclamable (financeiro) / N.o de habitantes)), e b) Endebedamento relativo (Débeda provincial / Ingresos orzamentarios correntes).
- 50. A información sobre o período medio de pagamento aos provedores publícase de acordo coa normativa de estabilidade orzamentaria.
D) TRANSPARENCIA NA CONTRATACIÓN DE SERVIZOS (4)
1.- Procedemento de contratación de servizos (2)
2.- Relacións e operacións con provedores e contratistas (2)
E) TRANSPARENCIA EN ASUNTOS DE SERVIZOS E APOIO AOS MUNICIPIOS (10)
1.- Plan de obras e servizos (2)
- 55. Ten unha sección visible na web dedicada ao Plan de Obras e Servizos.
- 56. Publícase a distribución (obrigatoria e discrecional) dos recursos do Plan (con información detallada sobre: Conservación das estradas provinciais, recollida de residuos sólidos, etc.), así como os criterios de distribución aplicados.
2.- Xestión tributaria (2)
3.- Asistencia e cooperación xurídica e económica (2)
4.- Asistencia técnica para planificación urbana, administración electrónica e contratación centralizada e tecnoloxía da información (2)
- 61. Publícase un Catálogo dos servizos no ámbito da asistencia técnica urbana que poden solicitar os concellos e outras entidades locais da provincia.
- 62. Publícase un Catálogo de servizos no campo da asistencia técnica informática e telemática, así como as ofertas de contratación centralizada que os municipios e outras entidades locais da provincia poden solicitar.
5.- Outra información sobre servizos (4)
- 63. Dáse publicidade, polo menos anualmente, á axuda que a Deputación ofrece aos municipios e ao seu contido.
- 64. O número e distribución dos postos e postos de traballo asignados aos servizos fundamentais desempeñados pola Deputación (Plan de obras e servizos, xestión tributaria, asistencia e cooperación económica, asistencia técnica urbana, asistencia informática e telemática, etc.)
- 65. Publícase un mapa coa distribución e ligazóns das estradas provinciais e dos km. e estado de conservación do mesmo.
- 66. Publícanse os servizos públicos que se xestionan a través de concesionarios e as actividades administrativas subcontratadas (realizadas mediante contratos de asistencia técnica).
F) INDICADORES DA LEI DE TRANSPARENCIA (14)
1.- Planificación e organización da Deputación (2)
- 67. Publícanse os plans e programas anuais e plurianuais nos que se fixan obxectivos específicos, así como os informes para determinar as actividades, os medios e o tempo previsto para o seu logro.
- 68. Publícase un organigrama actualizado para identificar os xefes dos diferentes organismos, así como as súas funcións e relacións de dependencia.
2.- Contratos, convenios e subvencións (6)
- 69. Publícanse todos os contratos formalizados, con indicación do obxecto, o importe da licitación e a adxudicación, o procedemento empregado, os instrumentos a través dos cales se publicitou, o número de licitadores que participan no procedemento e a identidade do licitadores exitosos.
- 70. Publícanse as modificacións dos Contratos formalizados (a través dunha ligazón directa e específica na web).
- 71. Os contratos menores formalizados publícanse periodicamente (polo menos trimestralmente) nunha sección específica do sitio web, con información detallada sobre os seus importes e os adxudicatarios (a través dunha ligazón directa e específica no sitio web).
- 72. Publícanse datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos contratos adxudicados mediante cada un dos procedementos establecidos na lexislación de contratos do sector público.
- 73. Publícase a lista dos Convenios asinados, con mención ás partes asinantes, o seu obxecto e, no seu caso, as obrigas económicas pactadas.
- 74. As subvencións e axudas públicas concedidas publícanse con indicación do seu importe, obxectivo ou finalidade e beneficiarios
3.- Cargos da Deputación e entidades dependentes e participadas (3)
4.- Información económica e orzamentaria (3)
- 78. Publícanse os Orzamentos Consolidados da Deputación, cunha descrición das principais aplicacións orzamentarias de ingresos e gastos e información actualizada sobre o seu estado de execución.
- 79. Publícanse as contas anuais / conta xeral da Deputación, con información separada sobre a propia Deputación e as súas entidades dependentes.
- 80. Os informes de auditoría e os informes de auditoría son publicados polos órganos de control externos (Cámara ou Tribunal de Contas), a Deputación e as entidades dependentes e participadas.